wtorek, 22 kwietnia 2014

Since I Saw You Last

  Od jakiegoś czasu nie mogę oderwać się od tumblera, absolutnie można się tak bardzo zainspirować w każdej kwestii. Mnie osobiście najbardziej interesuje działka modowa. Dzisiejszy post w dużej mierze jest właśnie taką moją odpowiedzią na inspirujące zdjęcia. Przy okazji chciałabym zaprosić was do mojej kopalni inspiracji tumblr oraz na porcję zdjeć jaką przygotowałam na dziś. Marynarka, którą widzicie to skarb, który znalazłam na strychu i mimo, że ma już dobre kilka, phi... kilkanaście lat mam wrażenie iż ideą jej powstania były jeansy.
Marynarka- Strych
Jeansy-New Look
Top- H&M
Buty- Internacionale 
Torba- SH
Naszyjnik- prezent
Zegarek- Swanson

5 komentarzy:

  1. Marynarka Cię pogrubia. A po za tym wszystko wygląda na przypadkowe. Niestety nie pasuje to do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chcesz sprzedać torby ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka jest dopełnieniem całości - super!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będziesz chciała sprzedać torbę to napisz.... Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! Someone in my Myspace group shared this website
    with us so I came to take a look. I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!
    Outstanding blog and excellent style and design.

    my homepage - minecraft games

    OdpowiedzUsuń

Czekam na waszę uwagi i komentarze, chętnie poznam wasze zdanie :)